Torsdag=mysdag

I torsdags var Anna med familj här för lite eftermiddagsbus och fika, efter middagsbuset blev en hel dag och kväll!!

Super mysigt var det.

Barnen hade jätte roligt, dem busade hela dagen, jag och Anna körde in till stan en lite runda, medan barnen och gubbarna var hemma.

Håret blev klippt, foto till mitt nya körkort taget och lite "fönstershopping" Vi hade några mysig timmar på stan jag och Anna, länge sen vi var på stan utan barn. skönt ibland!

När vi körde till stan sprang Selma och Felicia runt nakna och badade i vattenspridaren, när vi kom tillbaka var det Theo och Kevin som sprang runt nakna, precis som det ska vara på sommaren. =)

Dem skitiga barnen åkte i badkaret efter vi hade grillat och ätit, riktigt skitiga var dem =)

Theo som började bli trött då bara skrek och ville inte alls bada, Kevin tittade storögt på honom men badade lungt vidare. =)

Dem små (Theo och Kevin) hann somna innan dem körde hem vid 22.30.

Då var Selma och Felicia rätt trötta dem också, jag med ska jag erkänna =) Bums i säng, för att orka jobba dagen efter.

Hela dagen var mysig, aldrig fel när det blir lite spontant, blir alltid lite roligare när inte allt är bestämt!! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

mysigt sånt :)



jag är glad för lite regn och ett svalare hus höll jag på säga, men lägenhet. :)

2010-07-24 @ 10:26:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: anna

Ja det var verkligen en jättemysig dag+kväll, ser fram emot tisdag många kramar

2010-07-24 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0