oseriösa bilder....(bröllop)


Helena Lövgren som fotade oss innan under och efter bröllopet var här och lämnade av massor bilder i söndags närmare 500 bilder hade hon tagit!! =)

Här kommer några av dem mer oseriösa bilderna!! =)

av alla dessa hundratals bilder blir det ju vissa lite roliga...=) Nu ska vi bara lyckas hitta det perfekta tack kortet, det blir inte lätt, just i dag har jag 16 favoriter!! =)

Det kommer att komma lite seriösa bilder framöver....



Detta börjar ju bra, Mange i Telefon.....



Kom visst lite regn....varför jag är så glad?? det är frågan??



Jag och svärfar och en lycklig Mange



Blåste gjorde det en del också





Yes äntligen är det dax



Nu får det räcka....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha kul bilder :)



ja visst kunde man nästa det :)



krya på dig vännen. din dotter bjöd mig på kalas igår. haha :)

2010-07-06 @ 20:05:30
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Men de är ju jätte härliga, lyckan lyser verkligen igenom=)

2010-07-08 @ 20:59:58
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0