lekplatsen

Dagen igår var inte myckte bättre än tisdagens....inget datorkrångel, men en massor kunder (ska inte klaga på det igentligen, det är ju bra, utan dem skulle jag ju inte ha något jobb) men måste dem komma samtidigt allihopa?? Och med trasiga glasögon som ska lagas....vad gör dem med sina saker?? =)

Idag har vi ledig dag, men var är det fina vädret då?? Inte här i alla fall, tråkigt, vi som ville bada idag!! Men det får bli en runda till stan och lekplatsen!! (finns ju lekplats här också men tio minuter med bil finns en större och en som vi inte är på så ofta)  Kan ju vara kul att vara på en annan lekplats ibland!! =)

Fuderar på om vi ska baka lite chokladmuffins och ha med som fika!! tror vi ska göra det!! =)

later..

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto känslor tankar]

Tack fina du för kommentaren. Ja, det är helt sjukt. men det löser sig nog. Vi har blivit erbjuden ett tillfälligt boende på ett äldreboende?? ( de enda de hade nu sa soc) helt galet! Jag och min son på ett äldreboende..



bor just nu hos min lillebror iaf om tur är



hur mår du nu? KRAM

2010-07-01 @ 14:36:22
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Blev det muffins månne?!

Vi ska på pickick i morgon med en massa mammor och barn, ska bli kul nu när vi alla är friska peppar peppar Men får bli mackor å kex i korgen då! KRAM

2010-07-01 @ 19:06:23
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0