Blixtrar

Igår var vi och badade hela eftermiddagen, Theo som är en liten badkruka badade inget i havet han tyckte nog det var kallt! =)

Jätte skönt tyckte vi andra!! =)

På kvällen sen kom åskan med buller och bång, men innan den kom hit så stod jag och barnen och tittade på blixtrarna, när väl Selma fått syn på en så ville hon stå ute och titta hela tiden. Ända tills jag tyckte det var dax att gå in innan vi blev blöta och ner åskade!=)

Idag har har det varit olidligt varmt på jobbet, man kunde ju tro att åskan skulle lätta upp det hela lite men nej inte alls, när man kom ut i morse så var det som att gå in i en ångbastu!

I morgon kommer farmor och farfar och kidnappar Selma och Theo för husvagns semester till Astrid Lindgrens värld! =) Dem kommer att få så kul! Jag kommer att sakna dem, blir så tyst och lungt här hemma när dem inte är hemma! =)

Mange kommer att få det lugnast, han har ju semester och är hemma, jag är i alla fall på jobbet!

Vi ska passa på att njuta lite av att få sitta stilla och äta i lugn och ro!! =)

Bara 7 jobbe dagar kvar!!  =) sen semester (låter med 7 jobbdagar kvar än två veckor)

Undra i fall det ska börja åska ikväll också?? Ser lite mörkt ut men det skulle ju kunna åska och regna i morgon!!

Längtar till torsdag!! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej det vore mycket dumt å sluta äta glass... :)



förstår det, jag hoppas mitt munsår kan försvinna så jag med kan till stranden när man slutar tidigt... =)



ja mer åska vore inte fel, tre knaller igår lönt och det i morse hjälpte föga! vad kul med astrid lindgren.. kanske ni är sugna på en lite sväng på k-dagarna käka snacka? ( inte lagnos jag lovar)



2010-07-12 @ 22:15:22
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Till och med jag badade i helgen! Doppade dock ej huvudet... :p Men skönt va det ändå! Man behövde verkligen svalka sej i hettan.

2010-07-13 @ 09:57:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet
Postat av: Johanna

då fick ni åskan hos er då. för här kom inte mer är 3-4 knaller, det brukar höras ordentligt mellan husen här... :)



vi fick 3 på jobbet idag, men mycket lönt eller inte



ja ses ikväll!

2010-07-13 @ 14:25:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Haha jag märker det. sista timmen är alltid dryg, fråga mig inte varför..likadant på mitt jobb och då har jag ändå någon och prata med i de flesta fallen :)



ja skulle inte förvåna mig ett dugg om det börjar ösregna då... vet inte, de brukar ha god mat på lilla torg, men det ha olika saker vis stora torg, men vi märker nog var, nej man är inte så sugen på mat, men man måste ju äta.... :)



Ses sen :)

2010-07-13 @ 17:21:20
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0