Vår dag

Theo är fortfarande jätte förkyld och har haft feber idag också. Så inget jobb för mig i morrn och inget dagis för Theo, hade tänkt lämna Selma en liten runda men efter att ha pratat med dagis har jag beslutat att även om får vara hemma.
Fick information om att alla utom 2 barn på ena avdelningen var hemma med vinterkräksjukan, så jag tänker minsann inte lämna Selma där när jag ändå ska vara hemma, den skiten vill vi helst slippa!!

Selma blev lite ledsen för hon vill gärna till dagis, men NEJ det får hon inte. jag lovade henne att vi skulle göra något kul här hemma istället som att baka och då blev hon glad igen! =)

Idag har vi mest myst och jag och Selma har ju pysslat och målat lite medans Theo sov i två timmar ( vilket misstag att låta honom sova så länge, för han är fortfarande vaken och vill inte sova)

Mange tittar på handboll och Theo leker med lastbilarna, så lite lungt och skönt har jag det!! hahaha!

Måste bara springa ner i källaren igen och ta ur tvätten ur maskinen och slänga in den i tumlaren och i med ny tvätt i maskinen!! tvätthögen tar aldrig slut! suck!

Inte ett dugg kul på tv ikväll inte förrän 22,00 och vet i tusan om jag orkar vara vaken ända tills det är slut, jag pratar om fringe!! =) Blir antagligen att spela in!

Nej källaren kallar!

trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha film? var fick du det ifrån. ingen film, bara mat och bowling. då får vi boka in det snart då.... skall kolla kalendern och bestämma några tjejer :)

2010-01-28 @ 21:23:09
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

haha ja helt sjukt mycket, det gick verkligen inte att gå någonstans.. De stunderna ska man inte ha en hund hemma haha, det var riktigt kämpigt eftersom jag viste att hon behövde kissa :P

2010-01-28 @ 21:26:48
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha nej alla de 3 hinner man inte på en dag.. bion får man ta en annan dag :)



2010-01-28 @ 22:21:45
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Smultron Mamman

SV: Det fick hon. :D



hitta på idag då ?

KRAM

2010-01-29 @ 06:13:40
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Stackars T, hoppas han är kryare idag! Och toppen tips, har ju en ful vägg här hemma så jag får kanske spänna ett tort pappa där å låta Luran rita där istället :-) Trevlig helg!

2010-01-29 @ 09:29:11
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0