trötter

Efter att ha haft en väldigt het Theo brevid mig i natt verkar det som febern håller på att ge sig!  skönt!

Han vill ju inte sova i går och vid 21,30 frågade jag honom ska vi gå och lägga oss nu, Nej titta bambi, två sekunder senare såg han ut så här:



Jag har aldrig sett Theo somna så fort!




Idag ska vi baka selmor som selma säger, det är lite svårt det där med Selma och Semlor  =)

men först ska alla leksaker som ligger överallt plockas undan så jag undrar när vi kan börja baka, för plocka undan leksaker är inte mina barns favorit sysselsättning! =)

Nu är det dax att bråka med leksaker, tvätt och bak.

trevlig dag på er alla!!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha men gud så söt bild då!



Nej men lite är det ändå skönt att vara hemma. Lite ;) Har ju saknat killen om inte annat.

2010-01-29 @ 18:43:00
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Sicken sötnos, sovande barn är så vackra! Och Selmor fniss måste ju vara världens goaste då :-)

Hoppas ni får en fin dag! Vi ska nog kila över till grannarna å busa lite :-9

2010-01-30 @ 08:59:10
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0