sova?

Fick jag sova i natt??

Nej inte mycket kan jag tala om. Fram till klockan 03,00 var jag i princip klar vaken och bara hostade, när jag väl började dåsa till så vaknade först Theo och hade drömt nått tror jag, sen somnade han, jag fortsatte hosta, sen vaknade Selma varför?

så från 03,00 till 06,30 sov jag halvt om halvt, somnade till vaknade hostade somnade vaknade hostade.......

Drygt som bara den, hoppas jag får sova i natt!!

Är riktigt trött idag, lite segt att jobba kan jag säga!

Hoppas jag är så trött ikväll att jag inte orkar host och somnar som en stock och sover hela natten!!
Håll tummarn för mig!!! Behöver sova!

I morrn jobbar jag bara till 13,00 så skönt, sen blir det att hämta Selma och Theo på dagis sen är det bara hem och slänga in kalkonen i ugnen, för på kvällen kommer Mampap och syrran för kalkonmiddag!! =)

puss på er



Kommentarer
Postat av: [MICKESEGNA]

SV; Okej, ja vi får se hur de går imorgon :)!



allt bra?



Kram!

2010-01-04 @ 22:31:52
URL: http://mickesegna.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hoppas du fick sova och att det går bra att jobba! Önskar er en fin trettondagsafton med en smaskig kalkon :-) Kram

2010-01-05 @ 09:27:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Angelica Björk

Sv: okej :D ja vi har massa snö :D hihi..

allt bra med dig och din fina famlij då?

2010-01-05 @ 20:18:50
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0