Nyårslöftena är uppfyllda!

Idag har vi varit i stan!

Jag köpte nya sköna varma fina skor!! det behövdes då jag faktiskt inte hade några fina sköna vinterskor!

Sen handlade jag lite kläder för presentkortet jag fick i julklapp! =)

Sen gick vi för att äta lite lunch, det behövdes! men sura Theo skulle inte äta utan la sig på golvet och , och där fick han ligga tills han kom på att det nog var gott med mat i alla fall, sen åt han som en häst! (2års trots?)

Sen bar det av in till leksaksaffären, vilket himmelrike tyckte Selma och Theo, men duktiga var dem där inne! =)

Selma och Theo fick lite julklappspengar så dem fick välja varsin sak att köpa. Theo var dyrast för han skulle så klart ha Rorri en racerbil-bil! Selma ville ha en barbiedocka ( dem är inte billiga dem heller kan jag tala om) men så fick det bli, och barnen blev överlycklig! =)

Sen en snabb runda på systemet, och sen hem!

På eftermiddagen lekt dem med bilen och barbiedockan, Theo sov en runda så han somnar säkert inte ikväll! =/

Till middagen idag festade vi till det, det blev helstekt fläskfilé men potatisgrntäng och rödvins sås lite grönsaker också (såklart).


Till det ett glas gott röttvin!

Till efterrätt blev det glas (vanilj och chockad) med chockladsås och färskannanas. mums.

Så nu har jag hållt mina nyårslöften!! Ett gott glas rött och choklad!!

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

OH vad gott... attans jag inte bjöd in mig själv... :)



Nja, jag vet inte om jag får sällskap, segare människa kan man inte hitta.. jo joel var nog värre... denna hör iaf av sig :P Ja och somna är inte sås vårt och göra..! haha

2010-01-02 @ 19:48:26
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: kerstin

Kul att du gillade bilderna i min blogg och trevligt att du kikade in! Kikar tillbaka och din blogg är intressant.

2010-01-03 @ 09:31:31
URL: http://hillsmother.blogg.se/hillsmother

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0