Mysdag!

Idag har varit en mysdag!

Jag och Selma var på gympa i förmiddags hon och jag, det var första gången vi provade familje gympa. Selma som är lite blyg av sig med mycket nytt folk gjorde inte så mycket halva passet men sen lossnade lite, så nästa gång är det nog full fart på henne! =)

Efter familjegympa så körde jag ett corepass (bålstabilitet) Selma satt i ett hörn och målade lite och tittade på oss när vi kämpade! =)

Sen har det inte blivit så mycket mer gjort idag för min del, mest tagit det lungt och plockat undan lite saker. Min älskling har varit mycket flitigare idag, och tvättat och fixat lite här hemma! =)

I morrn får vi nog städa klart.

Sen kommer favorit faster Helena hit på eftermiddagen skulle jag tro det blir. Då blir det nog fullrulle här med Selma och Theo! =)

Ikväll blir det nog lite bröllopsplanering och mys, kanske någon film?!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Josefine Foto-tankar & Känslor

Hej =)



Å tack så mycket!

Familjegympa låter kul=) finns nog inte här dock =(

2010-01-16 @ 23:36:31
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja jag tömde flaskan, men jag öppna den i fredags så två glas i fredags och 2 glas igår.... typ :)



javisst har jag varit duktig, gäller å passa på när man får ryck :P

2010-01-17 @ 20:41:18
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0