Utmanad

Blev utmanad av johanna. (bättre sent än aldrig)

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?

Gick på gymnasiet och levde livet med Tesse (partyprincessorna)

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?

Hade precis börjat jobba igen efter mammaledigheten, var en trött småbarns förälder som tyckte det var rätt skönt att jobba och komma hem till mange och barnen

FEM SNACKS DU GILLAR

Chips, choklad, popcorn, saltlakrits,gott och blandat

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL

jag är så dålig på at komma ihåg vad låtarna heter. Men texterna kan jag!

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR

Betala av hus lånet, köpa en ny bil, renovera klart huset, bjuda mina vänner på en super middag och spa, hjälpa bättre behövande 


FEM DÅLIGA VANOR

Äter för mycket choklad, dålig på att städa, "syndar" lite ibland, har för lite tålamod, är envis fast jag vet att jag har fel!

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

Mysa med min familj, träffa vännerna, träna, ta ett bad, att bara vara 


FEM SAKER DU ALDRIG SKULL KLÄ DIG I ELLER KÖPA

Päls, en svart sopsäck, en tröja med tightpolo krage, ullkläder och spets


FAVORIT LEKSAKER

datorn , kameran, TV.n , Mina barn och Mange ;) (även om man kanske inte kan kalla dem för leksaker!)

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN

Luran

Duracellmamman

Kia

Angelica


Den femte kan vara DU eller DU eller DU!! vem som helst här ute i blogg världen, lämman gärna en kommentar om du tar utmaningen!







Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ska själklart göra detta när jag har tid, dvs inte idag, men senare - kul! Kram

2010-01-12 @ 12:44:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: emmelist

tack för att du röstar. händer idag då?

2010-01-12 @ 17:19:02
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0