brudklänningar

Vilken dag det blev igår!

Riktigt trött i huvudet efter både mässa och sen när huvudet bara snurrade runt av allt vi sett då var det dax för utbl. ojoj!!

Men det gick bra, var mycket mer intressant än vad jag trodde det skulle vara, så jag blev positivt överrskad!

Men det blev en lång dag, vi var på mässan klockan 09,00 och började köpa in nytt, sen var jag hemma 21,10. Riktigt trött i huvudet då! och rumpan efter allt sittande! (jag är ju inte direkt van vid att sitta så mycket)

Idag blir det till att städa lite igen, mina barn är nog världsbästa på att stöka till snabbast!! =)

Sen i eftermiddag blir det till att prova brudklänningar!! =) ska bli så kul!! och spännande, jag ska minnsan prova allt från gräddbakelser till de aldra enklaste!! fast jag vet redan hur den ska se ut på ett ungefär! =) Men man gifter ju sig bara en gång, så då ska allt provas!! hahaha

puss på er så länge

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Förstår att det måste varit en intressant men dryg dag igår... Lycka till med prövandet av brudklänningen, hoppas du hittar DEN! Kram

2010-01-14 @ 11:36:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: pelle

Jag tror jag har missat att du ska gifta dig. Grattis i alla fall :)

2010-01-14 @ 19:38:21
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0