Barn som inte skulle sova

Igår kväll var Anna med familj här och åt middag! Det var väldigt trevligt och barnen hade super roligt.



Theo och Kevin var så söta när dem lekte och pratade, höll varandra i handen och lekte med alla bilarna.

 

Här ligger båda två och surar över något!! haha...det gick över snabbt i alla fall!

Selma och Felicia var mest upp på Selmas rum och pärlade och pysslade och lekte, efter en stund gick jag upp för att kolla läget, och då såg det ut som en orkan dragit förbi (nästan i alla fall). jag sa till dem att ni kan väl plocka undan lite och sen gick jag. Efter en halvtimmer eller något sånt kom Selma ner och hämtade mig, då hade gullungarn minsan städat och gjort det så fint, Felicia hade tom bäddat sängen! =)



Två trötta barn, men dem tar bara igen sig lite, snart var det full fart igen!


Vi som kanske trodde att alla barnen skulle somna, hade väldigt fel, dem höll igång ända till midnatt när det var dax för dem att åka hem! =)



kvart i 12 stod Theo och klippte för fullt!! inte skulle han sova än!

Selma och Theo somnade då bums när Anna med familj åkt hem, knappt hann huvudet landa på kuddarna! =)

Tack snälla Anna för en trevlig och mysig kväll!! =) och tack för den goda efterrätten! mums!


Idag tog vi lite sov morrn! plockade undan dem sista sakerna från gårdagen, och tittat på Bamse och bara myst.

På eftermidagen var vi och kollade på lokalen till bröllopsfesten! Det kommer att bli superbra!
Sen blev det pizza till middag ingen orkade laga mat idag! =)






Kommentarer
Postat av: Johanna

du har en award i min blogg :)

2010-01-24 @ 19:36:25
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

Åh va härligt, jag tycker det är så fint med bröllopsklänningar men jag avskyr kyrkor och sånt så jag vill inte gifta mig på det sättet, men utomhus skulle jag nog kunna tänka mig hihi :)

2010-01-24 @ 22:11:37
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj så mysigt med vänner vars barn kommer så bra överens med era, toppen! Och spännande med lokalen , är så kul att följa er bröllopsresa :-)

2010-01-25 @ 10:39:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Noppz jag flörta bara, och var trevlig när vi pratade, men jag raggade inte på honom.. gud vet hur många han har legat med när han är på turne, vem vill ha en sådan kille, då hjälper det inte att man är snygg :P

2010-01-25 @ 16:58:39
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Angelica Björk

Sv: känner mig som tur redan bättre :D

åh så mysigt ni ser ut ha haft er!

2010-01-25 @ 19:53:39
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0