Lediga: lek och tvätt står på pogrammet idag

Idag är det torsdag, vilket innebär att jag och barnen är lediga! yes! skönt men den ledig dag!

I morrn skulle jag igentligen jobba mellan 9-16 (varannan fredag är det så lyxigt, mendans varannan fredag är mellan 11-18) men i morrn ska jag jobba mellan 9-18 för C är sjuk. inte så kul en fredag när man igentligen skulle slutat tidigt! Men det är klart man ställer upp och två timmars extra lön är ju inte fel heller! =)

I dag kommer Johanna hit och ska leka lite med oss!  Selma och Theo längtar och undrar när hon kommer! =) Tror knappast att Johanna är vaken än, klockan är ju bara halv 9. =)  Hon kommer  nog om några timmar! =)

Så innan hon kommer ska jag nog hinna tömma kattlådan och dra igång en maskin tvätt! =)

Ikväll blir det träning oavsett om orken finns där eller inte! Måste komma igång igen (alltid svårt när man varit sjuk och inte tränat på över en vecka) Det är ju så skönt och kul när man väl kommer dit! =)

Mange och P ska kolla på kläder till bröllopet idag! hoppas dem hittar något fint! =)

Nu ska jag ta och tvätta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0