doktorn

Lite bättre är det md mig idag, fortfarande lite yr, och ont i huvudet! men det går väl över!

Men idag bär det av till doktorn med Theo som är jätte hostig. Vi behöver nog lite hostmedecin till honom! Hoppas att det hjälper så att han kan få sova ordentligt!

Selma får gå till dagis, så blir hon glad! =)

Blekfisen Theo och jag får ligga hemma på soffan och bli friska! Antagligen kollandes på Lejon kungen, Bambi eller Rory racerbi!! yeay dagen är räddad! ;)

Nu bär det strax av till dagis med Selma, klockan 11.00 är det dax att vara hos doktorn! Sen blir det hemma och vila!! Kan nog behövas efter det!

later...

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Jag håller tummarna både för att theo ska bli frisk fort å att du snart har din syster hos dig!!! KRAM

2010-02-24 @ 09:23:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

Min bm sa att det är så lågt att broccoli inte kommer hjälpa men kanske hålla kvar det på den nivån det är nu i alla fall så det är ju bättre en ingenting.. Jag ska ner till affären idag och se vad jag kan hitta som kanske kan hjälpa lite :)



Allt bra med er då?

2010-02-24 @ 09:29:15
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0