paketinslagning och julgodis

Efter dagis idag, passade jag och barnen på att slå in dem sista julklapparna och en födelsedagspresent.  Hela köksbordet var fullt med paketpapper, snören, ettiketer, tejp och saxar. Herregud säger jag bara vilken röra.

Men Selma och Theo tyckte det var kul att hjälpa till och fixa, och dem tom hjälpte till att plocka undan! =)

Synd att jag inte fick en bild på röran!! =)

Sen när det var undan plockat så var det dag att göra lite julgodis, gott!! =)



marsipan, nötter, nougat, choklad i lite olika utförande! =)




Flingor med choklad, alltid gott!! =)

Jag gjorde en specialare också men flingor choklad och nougat, det blev riktigt gott! =)

Det var denna dagen det!! =)






Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som en bra dag! =)



kan tänka mig det är drygt och gå över tiden...hoppas du slipper det. får väl komma i helgen och skrämma ut ungen haha! :)

2010-12-16 @ 20:01:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Jag vet inte, kanske?



Nej, vi vet fortfarande inte om vi behöver sitta i helgen och plugga å då är man inte så social på kvällen. Men troligen blir lördagen fri :) så har du inte fött barn får du gärna komma hit och vara lite social så lagar jag mat :)

2010-12-16 @ 20:32:15
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0