Lunget före stormen

Idag dalar snön ner så fint, vindstilla och lungt.

Idag är också sista dagen innan jul som Selma och Theo är på dagis, sen ska dem vara lediga ända tills den 10 januari.

Hur jag tänkte där?? Ja säg det, vill ju ge dem lite jullov, men det blir knappast något lov för mig. Mange kommer att jobba hela julen och nyår...ja alltså på dem vanliga dagarna. Ingen semester där inte. Massor att göra , suck.

Hoppas att bebisen kommer snart för då får han ju vara ledig lite i alla fall ( även om det är mycket att göra Det ska vi annars bli två om  grr)

Så nu sitter jag här, sista barnfria timmarna på ett bra tag framöver och funderar på vad ska jag göra?

  • Ska jag bara slappa ända tills det är dax att hämta barnen?
  • Ska jag städa lite? Eller kanske stor städa?
  • Ska jag bara plocka undan lite?

Jag tror nog det blir till att slappa, allt det andra kan jag ju göra en annan dag, när barnen är hemma och kan hjälpa till! =)

Så just nu är det tyst lungt och stilla i vårt hus!

Lugnet före stormen!!

Det är bara att passa på att njuta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja hur tänkte du där ;) kalrt han skall vara hemma då, det bästa är ju det är lite rödad dagar å sånt så då kan han vara hemma mycket...så bebis kom nu!



haha jag förstår dig helt fullt ut, jag vill hellre du föder barn än är här, nyfiken på den lilla kabraten i magen :) vi kan höras under morgondagen!

2010-12-17 @ 16:44:26
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Nej du behöver inte säga mer, jag förstår. Men så länge tänker vi inte vänta på någon bebis inte!



haha du kan få en röd chilli, det kanske kör i gång det hela haha :) ja hoppet är det sista som lämnar :)



vi skall fixa det sista på uppsatsen på söndag sen är det klart...skönt med ledigt imorgon iaf :)



2010-12-17 @ 18:36:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0