Dax att skotta

Jag slängde precis ut Mange och barnen =) tyckte det var dax att skotta lite snö, innan vi är helt innesnöade. Man vet ju inte om man helt plötsligt måste köra iväg. (inte för risken känns så stor)




Liten driva på trappan



Selma är redo




Theo är också redo.

Han ville inte riktigt gå ut egentligen, men jag tyckte minsann att han också behövde lite frisk luft, dem klättrar på väggarna här inne.

Kanske jag också går ut en pytteliten runda och slänger lite sopor och tar in tidningen när dem har skottat klart! =)


tro nu inte det har slutat snöa, nej nej, men det är nog bättre att ta lite nu än att vänta tills det slutar snöa, om det slutar snöa....

Nej nu ska jag kanske fixa det sista (har fortfarande inte kommit så långt än, det var mysigare att sitta och läsa lite böcker för Selma och Theo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0