brandvarnaren fungerar!!

Idag har jag haft världens snällaste barn här hemma!! =)  Underbara sånna här dagar!! =)

Hela förmiddagen så lekte dem hur snällt och duktigt själva, inget bråk eller något sånt!

Själv hann jag fixa med en massor papper som bara legat och väntat på att bli insatta i rätt pärm!  Bättre sent än aldrig kan man väl säga! =)

Jag fick absolut inte gå in i lekrummet, så jag var lite rädd att jag skulle få se världens röra där inne sen, men nej då det var så fint där inne!! =)

Jag lyckades med konststycket att bränna en pizza i ugnen till lunch, riktigt bränd blev den, tom. brandlarmet gick! =) ooppss.. =)

Om ni inte gör som jag bränner mat i ugnen, så testa brandvarnaren genom att trycka på knappen!!!

Sen körde vi iväg en runda för att fixa nya batteri i "bankdosan" och hälsa på jobbarkompisarna! =)  Lite shopping (inget kul, bara register till pärmarna).

Inget mer gjort idag! =)

I morgon blir det dagis för barnen och soffan för mig!! =) hahaha...får se hur mycktet soffa det blir! =)

Dåligt med bilder nu för tiden, måste börja foto lite mera!! =)

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

åh mysigt.

Fotografier är alltid roligt.

Jag har varit dålig på att kommentera, förlåt!



Kramar

2010-12-07 @ 20:25:02
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: missay

det är det att jag inte orkar laga mat. Men vi i skolan har lagat mat i kanske 2-3 timmar och att äta där kostar 30:- och ibland bl.ir man lite snål av sig. Så istället för att betala 30:- varje dag så tar jag hellre en panpizza eller nudlar.

2010-12-08 @ 06:22:18
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

fniss ja så kan man ju också testa brandvarnare.... Här har bogge magsjuka, mindre kul :-(

2010-12-08 @ 10:49:56
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0