2:a advent

Fick sovmorgon i morse, det var skönt.

Sen en runda till eko för att handla en kruka och hobbyfärg och pulka.  Sen målade barnen krukan med den nya hobbyfärgen.

Det blev en lite adventsgåva till Helen och Macke som vi var hos i eftermiddags för glögg, lussekatter och pepparkakor mm.

Hela denna fika eftermidagen slutade med snöbollskrig och Selma och Theo åkte lite skidor!! =) Hur kul som helst.

Jag stod iofs mest och tittade på, men lika kul var det!! Snart kanske jag också kan vara med poch springa runder!! =)

Inga bilder fick jag tyvärr, Helena kanske jag kan få någon kopia av dig!! =)

En helt vanlig söndag och 2:a advent!! hihihi


I morgon är min första mammalediga dag!! =) Då går hela förmiddagen åt till en runda till BM och sen tillväxtUL !!  Undra hur stor bebisen i magen är??!! Spännande!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

spännande och se hur stor h*n är :)



Ja han var snäll och hjälpte mig! Annars hade jag fått vänta tills far kunde komma upp =)

2010-12-05 @ 21:41:06
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

vi får hoppas h*n är lagom :)



jadå nu är det gott om plats, slog till och med sönder 3 saker när jag skulle sätta in det igen!

2010-12-05 @ 22:09:23
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Mysigt med sovmorgon! Hoppas du njuter av din första mammalediga dag nu <3

2010-12-06 @ 11:50:09
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0