vill bli klar nu....

Igår blev det lite städning och målning, inte så mycket målning för baren tröttnar ju rätt snabbt på att måla, men bättre än inget.

Hoppas bara jag hinner måla klart i morgon, så det kanske kan bli klart någongång innan vintern. Det behövs ju målas en gång till sen. Helst denna hösten. Så man kan plocka fram fina och klara möbler nästa sommar!

Blev lite höst mysigt inne också men lite nya ljus och sånt. kommer bilder sen!

Idag blir det loppis. vi hoppas på att fynd något fint datorbord eller liknande som barnen kan ha en dator på, Mange har fixat en gammal dator så barnen kan spela lite spel, anki och pytte och kalle kunskap och lite sånt! =)
 Lite bortskämda, ja kanske , men vad ska vi med en dator bara ståendes till ingen nytta??

Denna veckan har jag/vi fått två väldigt tråkiga nyheter, inget kul alls men inget vi kan göra något åt. Vi hoppas bara att det löser sig till det bästa i båda fallen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det gör det säkert :)



tråkigt med tråkiga nyheter :/

2010-08-14 @ 11:14:37
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

haha nej jag skojar bara om fotbollen, det är skit tråkigt haha

2010-08-14 @ 15:41:19
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Det där känner jag igen med barn, det är jätte kul att måla i några minuter och sen e det tråkigt...hihi

Inte roligt med tråkiga nyheter, hoppas det inget "allvarligt" är=(

2010-08-15 @ 00:16:38
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Syrran

Vad är det för tråkigt? Misstänker att jag känner till det ena.

2010-08-15 @ 12:47:19
Postat av: Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

I slutet av denna månaden får (ja, får - ibland har man det bra) en stationär dator men vi har inget skrivbord så vi måste också skaffa det snarast möjligt.

2010-08-15 @ 14:32:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0