Underbart

I morgon börjar vardagen igen! Semestern är slut! dax att börja jobba igen!

Ska bli rätt skönt med lite rutiner igen, även om veckan som kommer, kommer att bli jobbig, trötta barn och en trött Madde! =)

Ska kanske snart hoppa i sängen så jag orkar gå upp i tid i morgon. Dagis väskorn är i alla fall packade och barnen verkar taggade inför imorrn och dagis, dem eller i alla fall Selma har saknat sina kompisar nu den senaste veckan!

Jag tycker i alla fall att semestern har varit underbar, även om jag har saknat solen lite! den tre finaste veckorna i sommar jobbade ju jag! Men men så är det ibland, nästa sommar är jag ju ledig hela sommaren, skönt! =)

Vi har hunnit med mycket under semestern

Jag och Mange har fått lite egentid när barnen var på astrid lindgrens värld, även om jag jobbade så hade vi hela kvällarna själva!

Varit och badat

Hälsat på kompisar

Lekt

Besökt djurparker

Fått saker gjorda hemma, målning har det mest bestått av.

Varit hemma och myst

Massor har vi gjort, härligt. Ändå känns det som vi verkligen inte har stressat med något utan tagir dagen som den kommer, nästan hela tiden! =)

Underbart helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0