suck....

Tjat dag idag!! Barnen har verkligen inte lyssnat eller gjort något som jag sagt åt dem att göra!!  suck....

Selma är bara arg och Theo hakar på så klart!

Det blev en lite mysig eftermiddag i alla fall, vi åkte och badade med farmor!! lite lugna (eller nja knappast lugna i vattnet) inga utbrott en liten stund.

Sen tyckte Theo att han skulle rymma från mig, så jag fick jaga honom runt lite överallt, inget kul men det tyckte han att det var och bara skrattade och sprang.

Han bryr sig inte heller om man försvinner eller säger okej men då går mamma. han bara skrattar och springer vidare! suck.

En trött Theo hade jag sen i alla fall så han höll på att somna när vi åt kvällsmat, vid köksbordet!  Rätt skönt att hon somnade tidigt, hoppas nu bara Selma också somnar fort och inte tramsar idag också!

Hoppas på en solig dag i morgon också och med soliga barn!! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det tycker jag absolut vi får göra! =) jag kommer hem på söndag.. vet bara jag skall till barnmorskan på måndag efter det tycker jag nog lite synd om mig själv så då kanske jag inte är så sugen på ses, men annars så :)

2010-08-10 @ 23:07:52
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja du, dessa dagar är liksom oundvikliga å så låååånga, tur att det finns dagar då de är som solstrålar med :-) Kramar i massor

2010-08-11 @ 08:27:37
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0