rensning

Idag blev det en tur till Eko för att inhandla två nya tvättkorgar (äntligen) och ett par låder att ha leksaker i!

När vi kom hem från Eko började vi sortera leksaker, ta bort sånt dem inte leker med , slänga lite trasiga saker. Det andra hamnade i dem nya låderna och den gamla med så klart, mina barn behöver verkligen inte mer leksaker på ett bra tag! =)

Sen fortsatte min rensning bland alla målarböcker, papper, pysselsaker, pärlor.....och allt annat som låg i pysselbyrån (eller vad man ska kalla den) det blev en heldel saker som blev slängda. man kan ju inte spara alla tekningar och allt pyssel barnen gör, då skulle vi nog drukna! =)

När jag ändå höll på i köket med det så fortsatte jag med resten av köket!

Barnen har varit duktiga och hjälpt till lite i alla fall, sen lekte dem en stund med lera! alltid kul!

Farfar var och hämtade Theo efter jobbet, dem skulle köra och titta på monster trucks.....killar! =)
Selma blev lite sur för att inte hon fick följa med, men denna gången var det Theos tur att göra något själv med farfar. Gissa att han sken som en sol när han vinkade hej då och åkte iväg med farfar själv! =)

Får se vad dagen bjuder på i morgon! =)
Nu har det klarnat upp så kanske det blir sol i morgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0