4 barns mamma...

det livet har jag provat på idag. puh...

Nej det var inte så farligt, dem leker så bra mina barn och annas barn som jag passade ett par timmar idag.

Men det är nog tur att jag bara har två barn (än) ...lite trött blir man allt.

Theo blev jätte arg när vi skulle köra hem, satt och skrek hela vägen hem, gissa om jag hade ont i huvudet när jag kom hem, dem ca. 2milen kändes som en evighet.  Theo ville absolut inte hem, han ville leka mera! =)

Nu är jag trött, hoppas på en lugnare natt i natt.

Selma och Theo vaknade av åskan i natt och helt plötsligt var båda rädda för åskan och var tvugna att sova mellan mig och Mange. Man sover inte så bra med två propellrar i mitten. Mange gjorde det ända rätta han gick och la sig i Selmas säng! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag förstår det blev trångt :)



ja det gick kanon, inte läskigt alls... den syns knappt och känns knappt... det som är störigt är omlägget men det åker av om 1 dygn :) och kan inte lossna... :)

2010-08-16 @ 22:02:56
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du kanske dessutom är inne i en trötthetsperiod i grav? När jag var drygt halvvägs så var jag mer död än levande av trötthet under ett par veckor... Ha en fin dag idag vännen!

2010-08-17 @ 07:51:07
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0