Utmaning

Jag blev utmanad av Johanna för ett tag sedan!

Skriv tio saker om dig själv:

 

  • Jag avskyr fästingar (tyvärr har säsongen redan börjat)
  • Jag har inget bra tålamod
  • Jag längtar väldigt mycket efter semester
  • Jag börjar bli nervös inför bröllopet
  • Jag älskar ta en lång varm dusch
  • När jag var liten ville jag bli Fröken, barnsköterska eller jobba i affär (jobba i affär stämmer ju bra)
  • Mitt roligaste ämne i skolan var matte (eller hur??!!)
  • Har hittat en utb. jag vill gå, väntar bara på att den ska start igen
  • Älskar min familj och mina underbara vänner
  • Jag städar alldeles för sällan (riktigt ordentligt i alla fall)


Utmanar: Hellan, Petra och såklart får alla göra utmaningen!! =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp GBG..... men men, nu vet jag, men varför kan man inte vara ärlig?!



Hoppas det går bra! :)

2010-04-21 @ 14:24:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

ja det är ju inte så att avståndet var någon hemlighet innan..... :)



hur gick det hos prällen?=)



väl? klart gardinerna blev bra! :)

2010-04-21 @ 21:13:57
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Vad bra hon verkade bra prästen :)



eller hur, men det var inte mitt fel han cyklar som en idiot och se inte vågar stanna för jag skrattar ihjäl mig :)

2010-04-22 @ 16:45:09
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0