I väntan på Selma

Här kommer att komma inlägg från familjeliv från när jag väntade Selma när hon kom och fram tills jag började blogga här! Ungefär i alla fall.

Vi börjar så smått:

Selma

av: Madde

(2005-05-04)

har precis blivit medlem här...håller på att kolla runt lite.....

jag har precis hittat denna sidan.....men jag e i alla fall i vecka 15 .....har mått bra hela tiden....inte mått illa ingenting, man fattar ju knappt att man e med barn....förren vi var o lyssnade på hjärtat....då fattade man lite mer....men jga längtar till ultraljudet som vi ska på den 27 maj....men det e ju ett tag till....det känns som jag har varit med barn jätte länge men det har jag ju inte...men jag vill börja få mer mage...har redan fått lite men jag vill ju bli tjock....=) kanske inget man brukar önska direkt=)....det känns skönt att kunna sriva av sig lite här, min pojkvän fattar ju ännu mindre än vad jag gör....men vi lär oss hela tiden-.....



Selma

av: Madde

(2005-05-07)

jaha....har hart två jobbiga dagar där humöret har svängt hursom helst....det e helt sjukt jobbigt, men idag har det varit bättre...och jag börjar bli piggare igen...det e skönt..
jag o min mange vi har en bakdag idag....jippi...mest mange,han e bäst på det....idag har vi varit tillsammans i 5 år...helt otroligt.....o så väntar vi ett litet barn....hur häftigt som helst

ska gå o hjälpa mange....


Selma

av: Madde

(2005-05-10)

jag trodde att jag skulle sluta vara så trött....lite energi börjar återvända, men jag e i alla fall trött....pallar inte göra nått....men det går kanske över...vill ju vara mitt pigga gamla jag.....jag vet att inget kommer att bli som det varit....men jag tycker att det e kul....även om det e jätte skrämande oxå....


Selma

av: Madde

(2005-05-16)

i lördas hände det nått kul...jag kännde bebisen som en liten fjäril..(eller jag tror i alla fall att det var bebisen)...det kändes häftigt.....


(denna dagen kommer jag ihåg fortfarande, jag satt i bilen på väg till mamma och pappa, när jag kände den lilla fjärilen, gissa om jag sken som en sol när jag kom hem till dem)

Selma

av: Madde

(2005-05-18)

Rökning...jag tycker att jag e rättså duktig....i går rökte jag inte på jobbet ...ingen alls på 10 timmar....yäöss....men sen kom jag hem o tog två stycken....inte på en gång men ja ni fattar......imorse tog jag en sen har jag inte rökat mer....så idag ska jag inte heller röka på jobbet....sen har jag bara två cigg kvar....så det blir säkert i kväll....sen i morrn....då ska jag inte röka alls......jag vill!!! jag kan!!! jag ska!!!!....det måste gå.

jag vill ju inte känna ångest för att det lilla barnet som ligger i min mange....men det gör man ju när man röker hela riden...(i alla fall jag)....men vet att det inte e bra, så man behöver ingen som tjattar o håller på....

lycka till alla andra som försöker!!!

(jag lyckades i alla fall, och det var ju bra)

Selma

av: Madde

(2005-05-23)

idag åker jag till stockholm....sista rundan på denna kurs...gött...men jag längtar mest tills på fredag...för då e det UL som gäller fan vad kul det ska bli.....längtar....

I lördags så bowlade jag...kul...det tyckte nog bebisen i min mage oxå....för den snurrade runder...och kittlade mig..=) har inte börjat sparka än....men det känns som en fjäril...


haj hopp


kram


Selma

av: Madde

(2005-05-27)

fan vad coolt det var med ultraljud....det var 1 bebis...o h*n mådde bra...det var så skönt att se att allt var bra.....

(anledningen till att jag skrev 1 bebis är för att det finns både tvillingar och trillingar på mammas sida, så chansen/risken till mer än en bebis ökar ju)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja blogg,se gör det knasigt ibland, men nu gick det haha :)



hihi det händer mkt på 5år :) tänk hon är så stor hihi, säger jag som inte varit med hela tiden :)



Ja. klart vi skall åka och bada.... i år skall jag försöka bada innan augusti haha :) kul och se om theo tycker bryggan är lika kul iår :)



förstår hur du menar med gillar mina inlägg, :)



vi måste ta en kväll och dricka vin och snacka skit :)



2010-04-08 @ 20:04:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0