I väntan på Selma del.4

Selma

av: Madde

(2005-09-30)

fullrulle e det i magen..men det börjar bli lite ont om plats....huvudet ligger nedåt...(känns som det e dax snart...=/ men det får minsann vänta lite till tycker jag...)..=) men jag har väl inte så mycket att säga till om i den frågan...
snart ska vi flytta in i huset...jippi....längrat ...på måndag får vi nycklarna..då e allt klart...yäs.....jag e ledig på måndag hela dagen...fy vad skönt...

i natt var jag på akuten halva natten med mange...han hade spelat handbollsmatch....suck...e lite trött idag...men jag ska köra till jobbet strax..(mange e på jobbet så det var inte så farligt...)

var på mvc i tisdags...allt var bra....
hb 122 hade gått upp sen sist..tur för då låg det på 108
SF 34)3cm större men bara 0,5 kg tyngre...totalt 8,5 kg upp...(känns helt okaj)
hjärt ljud 150

nu ska jag till jobbet....

oktober 17

Selma

av: Madde

(2005-10-17)

då var man i vecka 38 nu..eller 37+0...nu kan det lill* komma närsom hest...
var på ikea i lördas..det var kul...men inte igår då vanka jag som en anka..hade så ont i höfterna..(har jag lite i dag oxå men inte alls lika mycket)....
börja bli lite nervös inför förlossningen...inte att det ska göra ont för det kommer det ju att göra utan för att man inte har någon kontroll över vad som händer o man vet inte hur man kommer att reagera....
mange börjar oxå bli lite nervös...han säger inte det men det syns på honom....särskilt om man nämner något om förlossning så syns det...=)...men det e väl helt naturligt....han vet ju inte heller vad som kommer att hända...=)
det börjar bli lite lugnare i magen...det finns inte lika mycket plats att busa runder på...=)

Selma

av: Madde

(2005-10-20)

sista veckan jag jobbar nu....bara i morrn oxå..det känns lite konstigt....men samtidigt skönt...ska på firma fest på lördag...=) kul...

november 1

Selma

av: Madde

(2005-11-01)

är nu i vecka 40 och det har inte hänt något än...39+1 nu vill jag att den lille ska komma ut...
lite förvärkar har man ju men inget annat....kanske idag kanske om två veckor..det e tråkigt att vänta.

 

Selma

av: Madde

(2005-11-05)

i morrn ska det vara dax enligt UL i alla fall....men det kan väl starat lite nu tycker jag...vill inte vänta längre...vill få träffa den lilla bussiga bebben som sparkar mig på revbenen...=).....hoppas den kommer snart...längtar sååå....

Selma

av: Madde

(2005-11-07)

väntar fortfarande....långtråkigt...vill träffa bebben nu....

Selma

av: Madde

(2005-11-09)

jag undrar om det kommer att komma någon bebis överhuvudtaget..har fortfarande inte hänt något....men men jag får väl ha tålamod...hmmm..vilket jag aldrig har haft..inte mycket av i alla fall....

Selma

av: Madde

(2005-11-10)

inget har hänt än...hmmmm....kom igen va....

Selma

av: Madde

(2005-11-12)

fortfarande har inget hänt....snyft..vill ju träffa "gösta" ju....

Selma

av: Madde

(2005-11-14)

mange fick inte fira sin första farsdag igår han får vänta tills nästa år....för bebben ligger fortfarande kvar i min mage..=/....nu har det gått en vecka över tiden...kom ut...snälla

Selma

av: Madde

(2005-11-16)

det har fortfarande inte hänt något. jag ska till mvc i morrn...se vad hon säger....jag vill ju att det ska komma av sig själv jag vill inte bli igång satt....jag vill ju inte veta när det e dax...( då blir man ju nervös o det vill jag ju inte).....
jag åter kommer med vad som händer....

Selma

av: Madde

(2005-11-17)

varit hos barnmorskan idag...fått tid på förlossningen på måndag om inget händer innan dess så får dem bedöma om dem ska sätta igång mig eller vad....jag som vill att det ska komma igång av sig själv.....men det kanske hinner komma igång själv...hoppas hoppas.....

hade lite högt blodtryck idag.....

vill få en bebbe.....

Selma

av: Madde

(2005-11-25)

Blev igångsatt i måndags....o med lite hjälp på traven kom Selma i rasande fart...21/11 blev hennes dag....=)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0