Hämtade klänningen igår!!

Igår när jag var och hämtade brudklänningen gick allt bra, den satt perfekt och det dem sydde in kostade bara 150 kr, perfekt!

Sen när jag gick från affären till bilen fick jag värsta nervöskänslorna!!! Hjälp!! snart är det dax!!
Jag har inte varit nervös ett dugg, men då kom det och sitter fortfarande kvar lite!!

Men allt är nästan klart så det är ju lungt, och det blir vad man gör det till även om inte allt kommer att klaffa, vilket det säkert inte kommer att göra, i och med att det är barn inblandat! =)

Ikväll när Selma somnat blir det mer planering, och på söndag ska vi åka och kolla på lokalen igen , nu utan snö, vi måste ju se trädgården för det är där vi ska gifta oss. (vi såg den för att par år sedan, när vi var där på en annan fest, men det är ju längesedan)

Sen börjar allt falla på plats!! =)

Prästen ska vi träffa på onsdag!!

later.... 

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så perfekt att klänningen satt som gjuten, förstår att fjärilarna börjar fladdra nu i magen ler stor kram!

2010-04-17 @ 20:40:11
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0