fredag och lördag

Igår var jag hemma från jobbet, Theo hade ju feber =(
Vi tittade på lejonkungen, dumbo, kalle anka......halv sov i soffan och  kryade på Theo.


Lika fort som den slog till lika fort försvann den, så det är skönt! Jag och Mange mår i alla fall bra, ingen feber här (än i alla fall) och det är ju tur för i eftermiddag/kväll ska vi ju på bröllop, och det kan man ju inte missa, för hur ofta går man på bröllop??

Snart ska jag och barnen köra hem till deras farmor och farfar där barnen ska vara i natt. Så bra att vi kunde lämna dem redan vid 11,00 tiden idag, jag behöver nog sova lite eftermiddag idag, Theo väckte mig alldels för tidigt i morse. Jag är så trött.

Underbart vackert väder är det också, vilken tur för brudparet! =) hoppas jag och mange har lika stor tur!

Ska nog försöka hinna med en lång promenad idag också. Det är så mycket man vill göra när barnen inte är hemma. Men man kan ju inte hinna med allt!

Men jag ska nog hinna med både att sova och ta en långpromenad eller vad tror ni?!

Nej nu ska jag ta och klä på Selma (eller jag hon kan ju själv) och Theo (som vill själv) sen packa klart allt som ska med!

later

Kommentarer
Postat av: Leyla

Hej fin blogg:D

Kolla in min, jag har frågestund skriv gärna en eller flera frågor.

2010-04-10 @ 10:49:44
URL: http://leylalicous.blogg.se/
Postat av: Susanne - mamma til Markus

Fin blogg :)

2010-04-10 @ 10:51:16
URL: http://www.ruuud.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0