"Dammsuga äta upp Theo"

Igår var jag hemma med barnen till klockan 12,30 ungefär sen kom farmor och jag fick köra till jobbet!

Jag kan säga att jag ville inte alls till jobbet igår, solen strålade och det var varmt ute, hade hellre varit hemma med busfröna och busat i solskenet!

Theo han skulle dammsuga igår tyckte han, och det fick han . rätt som det var så kom han springandes gråtandes till mig och sa.

Mamma, dammsuga äta upp Theo.

Då hade den delen man kan ta av (röret) trillat av, så jag vet inte om han hade råkat dammsuga sig själv lite eller nått! Men det lät så himmla roligt när han sa det! =)

På jobbet var det rätt lungt.

När jag kom hem vid 18,30 så var Mange och barnen ute, Mange fixade något med motorcyklen.

Theo kom springande och sa.

Mamma kom baka (mamma kom tillbaka)

hihi gullunge, klart jag kommer tillbaka!

Idag har vi ledig dag, men vi ska på utvecklingssamtal på dagis om typ 45 minuter, sen i eftermiddag kommer mamma och pappa hit och passar busarna lite så jag kan köra och hämta min brudklänning!! =) Nu har dem sytt in den, hoppas den passar!! =)

Vi ska passa på att vara ute lite också, det är ju fint väder i dag med! =)

I morgon blir det jobb och dagis som vanligt!


Hoppas ni får en trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh spännande och hämta klänningen... :) Jag skall hämta min klänning nästa helg.... ;) Inte lika snygg som din men ändå ;)



2010-04-15 @ 11:46:18
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Så gulligt! Det där med dammsugaren är inte alltid så lätt att begripa. Våran lillskrutt är totalt respektlös för dammsugaren. han river och sliter gärna i den. Sitter på den...osv osv.

Hoppas han är lika intresserad när han blir lite större, men det är nog ingen större risk. ;)

2010-04-15 @ 18:41:52
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Skönt att han är piggare! fu får göra ett hjärta av era bröllopsbilder :-) KRAM

2010-04-20 @ 14:23:14
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0