Vilken kväll

På gott och på ont.

Vi hade en super trevlig kväll, lite mycket go dricka men, jag mår bra idag. Trött som bara den!! var hemma 4,00 ojoj, det ska inte en tvåbarns mamma vara, ute så sent..=) Men jag fick en lång sovmorrn, och sen sov jag dessutom middag när Theo sov, skulle ju titta på barnkanalen med Selma, hmm, jag somnade gott! =)

Tack Johanna för en trevlig kväll och hela dagen =)

Det var så kul att träffa Anna också, det var ju ett tag sen kändes det som!!

Nu ska jag och Mange titta på Män som hatar kvinnor, sen blir det nog sängen, så man är pigg och gla´i morrn!!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Malin Clapper

Johannas vänner är mina vänner :D Så jag klickar in!

Postat av: Johanna ♥

Hoppas filmen är bra.... =) jag skall sova, jag är trött... singelkvinnor skall inte vara ute till 5 heller :P

2009-09-13 @ 21:47:47
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej sötis

såg länken till din blogg hos johanna :)

allt bra?

kram

2009-09-13 @ 22:00:10
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0