vilken dag det blev

Först in till stan som sagt, klippning o nya skor till Theo.

Sen hem och fixa lite mat till oss, för hungriga var vi. Theo somnade och jag och Selma var flitiga.

Vi bakade blåbärsmuffins, (som blev jätte goda, lite olika mängd blåbär i muffinsen fixade selma till! =) och så blev det hallongrottor á la Selma, ser lite konstiga ut, men supergoda blev dem...hihi

Sen vaknade Theo och vi smakade på dem goda sakerna vi bakat! smaskens.

Sen hade vi diskostäd, fullt ös på sterion och sen städade vi som aldrig förr!! =) så nu är här rent och snyggt!!

Och jag är jätte trött, hoppas verkligen att jag får sova i natt.

ska gå och titta på bolibompa nu, eller kanske sova bolibompa!! =)

puss på er



Kommentarer
Postat av: Petra

Hej kära du!

Synd ni inte kom i lördags. RIktigt trevligt, men du va saknad av oss alla. Eller ja ni såklart! =)

Nej då inget sjukhus nu på ett tag tack. Men drabbats av bloggtorka. Tycker att inget jag skriver e ngt vidare intressant att föra vidare. Men men de vänder väl snart.

Massa kramar

2009-09-10 @ 21:21:13
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0