vad är det för en dag?.....

Vad är det för en dag??, vad är det för en dag??....jo det är MADDES födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!

Dagen började inte riktigt som jag hoppats på, klockan 03,00 väckte Theo mig, sen somnade han inte igen, vid 04,00 typ blev han sjuk, =( så idag är jag hemma med K-sjuk Theo o en hostig Selma. så trött är jag!!

Strax innan Mange skulle köra till jobbet så vaknade Selma och Theo(han hade lyckats somna en liten stund) och då fick jag skönsång och paket, så nu gick det upp ett ljus =)

För jag ska till Stockholm var jag ska bo vet jag inte än och så ska jag se PINK!!! jippi
Pink biljetten fick jag av Mange Selma och Theo..TACK!!

Vissa av mina vänner( Johanna och Anna) och mina systrar har undanhållit vissa saker för mig..grr...Fast annars hade det ju varit tråkigt!! HIHI  Så det blir Stockholm med dessa fyra brudar!! tjoho...





Theo sover nu, så jag sak passa på att fixa lite med tvätten!
Han somnade i mitt knä, det var mysigt, inte så ofta han vill sitta så och mysa, men det varade inte så länge, för Selma blev hungrig, så jag fick lägga mig ifrån Theo. Men han fortsatte sova gott!! =)

selma ligger längst ner i hörnet. =)

puss på er

Kommentarer
Postat av: pelle

KUL! Congrats då! :D

2009-09-21 @ 11:27:29
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Johanna ♥

haha ja ibland får man vara en skurk.... ;) men kul skall vi ha..... :) skall skicka en länk till dig på hotellet vi skall bo på..... inget 5 stjärnigt, men vi skall ju knappt ändå vara där ;)

2009-09-21 @ 11:40:52
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

haha, ja det kan man undra.... !! =)



tyvärr ingår det ingen frulle på hotellet..men vi skall ju åka från sthlm 11.21 tror jag..så man kan käka lite frulle på tåget :) För jag har en känsla att vi lär sova så länge det går innan tåget går haha.... =)

2009-09-21 @ 11:54:52
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

hehe jag lär inte ha ett öre och shoppa för i sthlm... haha du hinner gå där 1 timme.... ;) du hinner en våning på åhlens haha på det =) haha, ja det fanns sådan små automater där innan, vet inte om de finns där haha.. 7? även om du är uppe till 3?=)

2009-09-21 @ 12:07:04
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

haha du vet vi är i sthlm halv fem va? och att pink börjar 19.30? =) och att sthlm är stoooort och hotellet ligger i en ända i sthlm och globen i den andra?=)



hinna spara? nej av csn går inget och spara..plus en ny kurs börjar den veckan vi åker med, så där lär nog finns en och annan bok som måste köpas = no shopping..livet är hårt som fattig student :)



Shoppa ni så är jag på hotellet och gör mig snygg ;) och sover :) sthlm vill jag ha tid och shoppa på... lugn och ro.... haha =)

2009-09-21 @ 12:59:16
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0