blåbärsmuffins!!??!!

Igår blev det en rätt lugn dag, blev ingetn tripp till mormor. får ta det en annan helg!

Selma var fit for fight igår igen, igentligen redan i lördags kväll. Så skönt och en så länge är det ingen annan som blivit sjuk! så det håller vi tummarna för att det inte är någon som blir heller.

Igår bytte jag 8 trasiga glödlampor hos oss, märks att hösten kommit och det är mörkt på kvällarna igen. Men nu lyser alla lampor så fint igen. =) Men det är tomt i lampförådet nu. dax att handla nya!! =)

blev lite sen till jobbet idag, vet inte varför vi var så sega i morse, och så var jag tvungen att tanka, annars hade jag aldrig kommit hit !!=) men det gick ju bara i alla fall!!

sitter och väntar på att min lunch ska bli varm, är så hungrig! Rester från lassangen igår, mums. Alla tyckte det blev jätte gott, Selma åt som en häst, det var längesen hon slukade alla mat på det visset utan att krångla nått! skönt!

Ska leta upp ett blåbärsmuffins recept, nån som har nått gott?? hade ett jätte gott blåbärsmuffins recept från viktväktarna faktiskt, men det kan jag inte hitta nånstans, har vänt upp och ner på hela köket typ! suck

Nu är maten varm!!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0