underbara dag!!

Vilken underbar höstdag det är idag!!! Solen strålar och det är så där friskt i luften, löven börjar skifta färg. En sån här höst dag är så underbar. (man kan ju skippa dem regniga dagarna=)..)

Min älskling körde och handlade mat igår, jag var så trött så jag orkade inte och sa bara vi tar det i morrn eller nått, men han körde iväg, och hade dessutom med sig blommor till mig när han kom tillbaka. Tack älskling, det gjorde allt mycket bättre, älskar dig!

Väntar på att min mat ska bli varm, hungrig...sen blir det en LÅNG promenad idag på lunchen, eller jag så LÅNG jag nu hinner på en halvtimme typ. Men skönt ska det bli!!


Har dessutom fått sova nästan hela natten i natt, så jag är betydligt piggare idag!! =)

Nu ska jag äta!!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt med en promenad. Funderar också på att ta en :)



Ja det är tur att hon är lika fotbollstokig :)

Nej kan tänka mig det. Blåste som tusan i Helsingborg igår. Hihi ja vi får hoppas att det blir några fler dagar som denna.. sol & skönt.

2009-09-29 @ 13:59:41
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: ME

Vilken snäll darling du har =)



tänkt epå smyckespartyt, du kan ju komma när du vill... behöve rinte vara här prick 19.00 =) och jag skall bjuda på fika, så ;)



R är dissad totalt..... :) han dissar nog tillbaka med men det gör inget haha

2009-09-29 @ 17:37:55
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0