underbar dag!!! min ofödelsedag!! =)

Lite snäll hade jag varit.. =)

Nu är jag mätt och trött...kakor och tårta...och sen pizza på det, ska man äta massor onyttigt så är det lika bra att göra det ordentligt!! =)

lite kryptiska presenter har jag fått, 300 kr i enkronor...bidrag till boende..???
ett kort där det står med stora bokstäver RESA!! okej??!!

allt ska klarna i morrn har jag fått veta...

sen fick jag i alla fall vinglas (som jag önskat mig)

lite blommor och pengar och Tre höst hallonbuskar (som jag hade sagt att jag skulle införskaffa, vill ha lite mer bärbuskar i trädgården, nu slipper jag köpa dem själv =) ska bara plantera dem.)

ett underbart (O)födelsedagskalas, med trevliga människor som jag gillar skarpt, mycket solsken, fika ute i trädgården. kan det bli bättre???

Tack så mycket!!!

hoppas jag inte behöver vänta så länge i morrn på att få reda på vad dessa konstiga presenter är bra till??!!!=)

puss på er

Kommentarer
Postat av: pelle

men vänta nu, du har fyllt år? grattis i sådan fall!

2009-09-20 @ 20:20:30
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Johanna ♥

haha lite underliga presenter må jag säga haha...spännande imorgon då med andra ord... i whant to know!!! =)



görr du fick vinglas, när skall jag komma och slå sönder dom åt dig?

2009-09-20 @ 21:54:41
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0