Theo ledsen

Idag har jag inte mycket att skriva igentligen. babblar som vanligt om ingenting, hmm..

Igår när jag kom hem från jobbet satt både Selma och Theo och tittade på bolilbompa (men jag undrar hur mycket dem såg igentligen?, känndes som dem tittade ut i tomma intet så trötta var dem) Selma berättade stolt att det hade varit jätte kul på dagis och att hon hade ätit TVÅ portioner mat, det var ris och..hmm...(Mange fick fyllde i köttgryta)..=)

Sen gick jag och åt lite, när jag tittade på Selma nästa gång låg hon på soffan och hade somnat, hon var nog trött, ingen pyamas ingen tandborstning, ingen välling och inte hade hon kissat. satte henne på toan och hon kissade sovandes, sen var det bara att lägga henne i sängen, sen sov hon gott hela natten..=)

Theo var uppe en stund till, men sen somnade även han. Mina gullungar!!

Theo blev jätte ledsen idag när jag lämnade honom på dagis =(, och då blev Selma också lite ledsen, men när jag lämnade Selma på hennes avdelning, så ringde Theos dagis fröken och sa att han hade slutat gråta, och vad glad igen, så det varade inte så länge! =) Då blev båda jag och Selma glada igen. =),

Hahaha det lät som värsta barnboken...


Ska ta en promenad i det ganska fina vädret nu.

puss på er

Älskar min underbara familj!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha javisst var den bra!! =)



ja,förstår du tycker det hihi.... :) jag tycker med det skall bli kul =)

2009-09-09 @ 12:09:53
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0