kräk

Den här dagen började ju inte kul, blir ingen kräftskiva ikväll, Selma började dagen med att kräka, bläää, ska dessa magsjukor redan börja?? Nu sitter jag också och mår illa (hypokondrikor, eller hur det nu stavas)

Selma blev jätte ledsen när hon nu inte får leka med flisan idag, stackars lilla gumman.
Massor kräftor har vi också liggandes på upptining i kylen.=/  mini kräftskiva hemma ikväll då?? (för mange, jag äter ju inte dem) om vi nu är sugna på att äta förstås?!

I morrn skulle vi ju till min mormor, men det går ju inte heller, vill ju inte smitta ner nån annan.

lill tösen sover nu i alla fall, ja theo också, men det gör han ju alltid vid den här tiden! =)
hoppas han sover en bra stund, så han inte retas med selma ! han är en retsticka...

sitter och löser korsord, måste säga att det för en gångs skull faktiskt går rätt bra...hihi..(inte för att det händer att jag löser korsord särskilt ofta)

Min älskling är på svensexa! hoppas dem har roligt! Matte ville att han skulle komma på kräftskivan ikväll i alla fall, men det känns inte bra att han åker iväg och kanske smittar alla.
Vi får väl se vad som händer!

puss på er!!
Hellan: det är inte jag som bestämmer reklamen! ;)

HEJA FRISKIS OCH SVETTIS!!

=)


Kommentarer
Postat av: Hellan

:( stackars lilla lillstrumpan. Hoppas att hon är bättre imån och att ni klarar er. Phuuu...tur....va ett tag orolig där att du skulle lämna F&S. Hälsa familjen!

2009-09-05 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0