klänning och utgång!!

Dagens shopping började med en skoaffär, där det inhandlades skor till Selma och ett par skor till mig (nu behöver jag inte låna dina Hellan =)...)

sen efter mycket om och men , och lite flum hittade vi (jag och Johanna) tillslut en klänning som passade bra på både mig och till att bröllop =)  (kommer nog en bild på den sen, hoppas kameran e lagad till det e dax för bröllop!!)  Tack för tålamodet Johanna!!!=)

Sen travade vi hem till Johanna där vi tillbringa eftermiddagen med att tragga strunt, titta på kort och äta Tacos..mums...lite vin har det också hunnit bli.

Nu är det dax att göra sig iordning, sen är det förfest här hos Johanna och sen blir det utgång till Grand!! nice. ska bli så kul, var länge sen jag var ute!!! =)


Nu ska jag ta och låna duschen och snygga till mig!!!

Puss på er

saknar er min uderbara familj!!!( men det behövs ibland lite tid ifrån...=)...)


Kommentarer
Postat av: mange

Jag saknar dig me. Ibland måste man veta hur det är utan en, för att veta hur mycket man saknar en annan. Ja du fattar. älskar dig mega mycket.

2009-09-12 @ 22:36:00
Postat av: Johanna ♥

Tack för en super härlig dag igår vännen! love you <3

2009-09-13 @ 18:02:25
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: sandra

nyfiken :P

oki har du gjort mer idag då?

jag har jobbat och tränat :) nu blir det städning :P

kul

haha

krma

2009-09-17 @ 17:19:47
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0