fått sova!!

Äntligen har vi (hela familjen) fått sova nästan hela natten, Selma vaknade lite ,hade feber,var törstig och kissig...sen hade hon lite svårt att somna om, och jag också, men tillslut somnade vi!! Theo och Mange har ovit hela natten.
Sen vaknade vi inte förrän vid 8 rena sovmorronen ju!!  =) känner mig rätt utvilad idag, första gången sen torsdags tror jag!! känns ju kanske inte så länge men närman inte får sova är det jätte långtid!! =)

Idag kör jag till jobbet när Mange kommer hem vid, 12.15, kör halv dagen idag. Barnen kan ju inte vara på dagis i dag heller!! =(  Selma vill!!!!

Känns som den här förkylningen bara snurrar runder här, så tråkigt, nu börjar jag känna mig lite små kass igen...=(

nu ska jag gå och göra nått vettiget innan det är dax att köra till jobbet!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: LouiseHultmaN

ååh härligt!:)

Ja..jag är en liten sko-älskare(a) kanske märks lite grann :) Härligt&höra,jo allt är bra här med! kram

2009-09-22 @ 16:14:20
URL: http://hhhultman.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

Du får städa undan sjukan!! =)



hehe ah skall kolla in stället du nämde och s eom dte ligger något där vi bor elller skall så det int eligger i en tredje del av sthlm då kan vi få problem haha... eller vad säger du?



ah jag kan dricka ditt vin då ;)

2009-09-22 @ 16:29:47
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh vad skönt att få sova :)

ja vi har det sååå bra.

2009-09-22 @ 19:36:37
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0