Höst nytt!

Ja lite har vi ju hunnit med denna dag.
varit på Eko och köpt en höst blomma, =) och mysljus. Nu när hösten är här så ska det mysas med levande ljus och så.

Fin höst blomma Ljung





Fina ljus på toaletten



jag hoppas det blir tårta i morrn, nu börjar Selma bli lite grinig...nått på gång..hoppas inte det.
Hon är kanske bara trött för att hon hostat i natt.

hon är för rolig, hon skulle ringa farmor och farfar i morse. Och det gjorde hon, så pratde hon med farmor en bra stund, och så säger hon bara helt plötsligt, nu vill jag prata med farfar!!! men när inte han var hemma så gick det bra att prata med farmor en stund till...hihi...det lät så roligt!! =) och så uppdaterar hon mig o Mange hela tiden , så vi ska veta vad dem pratar om. undrar i fall hon gör det när hon är 14-15 år...hahaha. kanppast troligt!! =)


puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

har du haft ihjäl blomman jag gav dig? snyft

blev kanonfint!! =) jag skall ringa skånetrafiken och säga de måste ha bättre natbbuss från fjälinge nu när jag är student, eller jag har rabatt på taxi då med kanske..eller så ringer jag R så betalar han=)



ja R och jag bor på samma gata, han bor vid hemma kväll =) Visst är min matta snygg ååå skön!

2009-09-19 @ 22:21:18
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0