Usch

Vilken dag det varit på jobbet idag, usch!! Tur att C är tillbaka i morrn så det blir som vanligt!! =)

Sitter och kollar på postkodmiljonären...lite kan man ju hihi...det är ju bra!!! Och lite lär man ju sig!!!  inte fel!!


Man kan ju inte lämna Mange hemma med sjuka barn en ända dag, suck!!=) han ringde till jobbet efter lunch och sa, Nu har jag köpt vinterdäck till min bil!! VA? skulle inte du vara hemma med sjukt barn??? =)
Okej Theo var ju inte jätte sjukt så det gjorde ju inte så myket och däck behövde vi  ju till den bilen, men det lät så roligt när han sa det! =)

var en riktig velig idag, träna eller inte träna??? det är frågan?? Men jag beslöt att det kanske var bäst att skippa träningen idag också , så jag blir riktigt frisk, för jag kan inte ta det lungt när jag tränar, antingen kör jag till 110% eller inte alls!! =)  Men jag är så sugen på att träna, det är ju 1 1/2 vecka sen!! är så sugen, vill vill vill träna!!!
På onsdag eller torsdag så SKA jag träna!!


puss på er

Kommentarer
Postat av: pelle

jag är alltid lika nöjd när jag kan frågor på tv-program. känns som om skoltiden gett en lite då ;D

2009-10-26 @ 21:19:39
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0