skinet i behåll

Phu vad folk det var på Gekås igår, men vi slapp i alla fall någon kö in, för att vi körde så tidigt!! så det var ju skönt!

Men folk är ju som galna på barnklädesavdelningen, tur att man har vassa armbågar, vet vad man ska ha och är liten o ettrig(stavning?)..=)

Jag fick med mig det jag behövde med skinnet i behåll, hittade faktiskt lite kläder till mig också (brukar inte hitta så mycket) och till Mange (en jätte fin jacka, han blev så glad)

Massor smått och gott också som man alltid gör. =) (födelsedags presenter och julklappar till Selma och Theo, skönt så var det fixat)

Kan ju säga att trött var jag när jag kom hem, åt lite, packade upp sakerna (orkade faktiskt, och så vill jeg ju visa Mange) sen somnade jag på soffan innan klockan ens var 22,00 =)

Idag är det lite lungnare, jag och selma har städat på hennes rum (Theo har också "hjälpt" till) oj vad mycket saker hon har, men jag sorterade bort en del, så nu är det snyggt igen!!

Nu ska vi gå ut i det fina vädret!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: hihi, jag håller helt klart med dig!!

2009-10-18 @ 21:05:37
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Johanna

handduken är köpt på lagerhouse :) om du vill kan jag vara snäll å sticka inom efter plugget en dag å köpa en till dig om du vill ha en sådan vill säga :)

2009-10-18 @ 22:30:39
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skönt att ha några av julklapparna redo :)



Ja kladdkaka är bra, det går alltid ner.



Haha kan tänka mig det, shoppingenergi brukar man kunna hitta närsom :P

2009-10-19 @ 11:18:07
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0