sjukt vältränad.....

Trodde verkligen att jag skulle ha mer träningsvärk idag än vad jag har!!! Trodde dessutom att armarna skulle göra jätte ont idag, men den lilla träningsvärk jag har sitter i benen...hmm..

Måste verkligen vara sjukt vältränad hahaha...eller kommer allt i morrn..vilket är med troligt!! =)

Snart dax att köra och lämna barnen på dagis, sen iväg till jobbet, jobbar till 18,00 sen är det snabbt hem frächa till sig och iväg till Johanna för att fira hennes dag!! 27år idag blir hon Grattis vännen!! Ut och äta ska vi, hoppas på super go mat!!

Nu ska jag ta och klä på barnen lite mer kläder.

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi jaaaa det skall bli så kul ikväll!!! =) längtar efter min fläskfile med tzatziki..MUMMA!!!! underbart...och med 3 av de bästa som finns i hela världen!!! :)



Jobba lugnt!

2009-10-09 @ 10:53:49
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack så mycket vännen! (igen) haha

2009-10-09 @ 12:07:59
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Mange

Fuskigt men är sjukt imponerad. Nej nu är det slut med min lättja. NU skall det tränas.

Älskar dig puss puss

2009-10-09 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0