NEJ

allvarligt talat.....

ingen kan ju tycka han är bra!!!

lessen jag prata om Ragih i idol, har aldrig gillat honom....han låter som en tjej och är inte speciellt charmig...varför skiker alla småtjejer?? fasken jag har blivit vuxen.-....=)

 
Rabih Jaber Foto:TV4

Rabih Jaber

Rabih Jaber jobbar på Sibylla i Lycksele. Första gången han uppträdde var i duschen. Han har ett lätt röstnummer, därför bör ni rösta på honom.


HAHAHA första gången han uppträdde var i duschen...för vem då ?? tvålen och shampooflasken??? =)

fy vad elak jag är, det brukar jag inte vara...men men....

tacka vet jag mariette eller erik eller calle så klart..=)

puss på er


Kommentarer
Postat av: Ana

han var i göteborg idag och marknadsförde sina hårprodukter så vi oratade en stund och dessutom läser jag hans blogg så man lär känna en person på en annan nivå men jag kan säga att han är genuin och ärlig person kram

2009-10-30 @ 21:55:36
URL: http://anibanani.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Haha har knappt tittat på idol iår... s



haha liknar ingen gris idag och inte yr....så nog allt skall jag klä ut mig ikväll! =)

2009-10-31 @ 11:02:29
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHA första konserten i duschen.., okeeeeej.



Gubbstrutten är bara min sambo :P

'

Aha vad roligt med halloweenfest. Vad gullig du är :) Ja jag hörde Johanna sa nått om det faktiskt.



Kramar

2009-10-31 @ 12:00:41
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0