Måndag

Dagen började bra idag, men Mange och Theo (feberfri än så länge) hemma idag så gick morgonen mycket snabbare och lättare än normala fall! =) Det var ju bara jag och Selma som skulle göras i ordning (brukar inte göra mange i ordning =)..) så allt gick så smidigt!! =)

Annars är det en typiskt måndag på jobbet, nån lödning, några lagning lite justeringar....typiskt måndag!!

Nu ska jag gå ut en liten sväng!!



Mange jag som hade tänkt skriva nått snällt om dig i min blogg idag, tror jag struntar i det efter dem kommentarerna!! grrrr =) älskar dig ändå!! =)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att dom är feberfria nu.

Vi kom hem runt 6 så det var nattamat just då.



Haha ja äntligen blev det vinst också.

2009-10-26 @ 13:39:24
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: angelica

Sv: haha okej :D

ja men precis!

vad jobbar du med? :)

2009-10-26 @ 15:10:19
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0