vuxen??!!

Fint väder idag, blir en halvtimmes lunchpromenad idag tror jag!! ska bli skönt!!

Idag har jag lite fixar och städ dag på jobbet ( lite lungt med kunder, så man får passa på) jag blir lite så där städig och fixig på hösten, vet inte varför igentligen.

Då vill jag förnya och fixa och storstäda?! (knäpp jag vet) renasa och sortera!! hmm...

jag o syrran pratade om julgardiner för ett tag sen, och att hennes kollegor tyckte det var väldigt vuxet att byta till julgradiner vad tycker ni?

Då är nog både jag och syrran vuxna, och jag måste vara extra vuxen för jag bytte nämligen till höstgardiner i vardagsrummet förra veckan... hur vuxen är jag då??

nu ska ta och äta lite sen blir det promenad!!

 

puss på er


Kommentarer
Postat av: Dec,

sv: Min går inte att träna bort. Men jag kan bygga muskler runt leder så kan jag också slippa en del av smärtan :)

Jag ska ut och jogga idag faktiskt.. en riktigt lång runda. Ska utöka lite varje gång så kommer man orka hur mycket som helst om några månader :)



Vad ska du göra idag?

kram

2009-10-06 @ 12:56:31
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag byta innan, men nu har det inte passat in så jag har hoppat det :)



haha jo jag vill VERKLIGEN ha dom på cubus asg

2009-10-06 @ 16:31:17
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Hellan

maj gad madde......as vuxen!!!! Fast å andra sidan kanske villa,volvo, förlovad, BARN också räknas som vuet :)

2009-10-06 @ 18:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0