älsklingen

Snart kommer min älskling hem från jobbet, det ska bli skönt!! En hel dag med Selma och Theo när man inte mår bra är en pärs, suck!! Nu vill jag gå och lägga mig och sova känner jag!!!

Blir inget jobb i morrn heller!! Tjoho fredag!! men känns inte så.

Vad händer i helgen då??

INGENTING!!! skönt!  Älsklingen ska ha PPP med killkompisarn...pizza pilsner playstion..=) på lördag!
Jag ska göra ingenting, mys med barnen =)

Jag och Selma ska gå och se lilla spöket laban med en dagiskompis till selma =)

Nu ska jag ta och laga lite mat!!

puss på er

älskar min familj!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha knyta knyta is teh shit...det gör jag fortfarande när jag äter snöre... :)



jag mår fortfarande illa.... :( så jag ropa nog hej för tidigt.... :(



Nej, jag tror inte håller på det kan vara genetiskt. men absolut påverkasm man om ens mammas banatar jämt, men det tillhör ju vanorna, och det kan man få en ätstörning av, men det är inte direkt något hon ärt från sin mamma och banta direkt haha

2009-10-22 @ 17:09:37
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad skönt med en lugn och fin helg :)



Ja men det SKA jag bli. Så trött på hostan så den ska tvingas bort.



Ja jag kan tänka mig att det bl,ir saker överallt. Nej det tycker dom säkert är rätt onödigt ;)

2009-10-22 @ 18:49:01
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0