tar tillbaka

måste ta tillbaka förra inlägget.

På eftermiddagen gick det mycket bättre med städningen, och Selma och Theo hjälpte minsann till massor.

Bara hon fick vara prinsessa så blev hon så glad att hon ville dammsuga!! =)


visst e hon en fin liten prinsessa med alla halsband hon kunde hitta ja förutom det Theo tog! =)

kolla in hennes fina silverpalljett skor, som hon vill ha på sig hela tiden (Tack farmor, Selma älskar dem)

Nu är i alla fall allt städat, det ända som är kvar är att moppa, men det gör jag inte idag.

Nu är jag trött!!


puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, förlåt jag skrattar men det lät så kul att du var i källaren när strömmen gick :P



jag bara satt här, och så blinka dte till coh så dog allt...what?! så lagom när jag tänt ljus så man kunde se...ja då kom det tillbaka

2009-11-19 @ 21:14:18
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad duktiga dom är då :) Städhjälp är inte fel..



Klart man ska ha torsdagsmys ibland. Måste man.

2009-11-20 @ 01:25:38
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi underbara ungar, å det är kanske prinsessa man ska vara för att städningen ska gå som en dans?! Min lilla busunge fyllerr två i februari nästan på dagen då vi har BF för nr 2, så jag hoppas att det inte "krockar" Stor kram å trevlig helg!

2009-11-20 @ 07:50:11
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0