Selmas födelsedag

Efter barnkalaset idag (som tog slut vid 16,00) somnade jag i soffan...hahaha det tar på krafterna att ha kalas!! =)

selma ville ha ljus att blåsa ut, så det blev ljus i glassen!!

Roligt hade dem i alla fall, så roligt att Theo vägrade sova middag vilket resulterade i en lite surmulen Theo så fort han inte fick som han ville!! Nu sover han, gick och la honom strax innan 18,00!!

Jag frågade selma vad som var roligast på kalaset, då svarade hon fiskedammen...=) undra varför?? kan det vara godispåsen?? =)

Nu ska Selma lägga pärlplatta, hon fick det idag, och Theo bara förstörde hela tiden, så Selma har tyckt Theo ska gå och lägga sig länge!! =)


äntligen kan jag pärla i fred!!

Fast Selma är såå trött hon också!! Hon vaknade ju redan halv 7 (trots att hon somnade vid 21 igår) Theo vaknade också då, så det var bara att asa sig upp och fixa välling, ta fram kameran och paketen och sjunga (efter jag fått Selma till att ialla fall låtsas sova!! =)!)

jippi paket!!


lägger puzzlet hon fick
 

I morrn är det släktkalas för både Selma och Theo!! Fullrulle i morrn också, fast inte på samma sätt!! =)

puss på er

Kommentarer
Postat av: angelica

Sv: tack :D...precsi:D

hon är hur söt som helst..:) är hon nöjd med alla presenter då?

2009-11-21 @ 19:13:53
URL: http://angelicasdays.blogg.se/
Postat av: Trees

HAha, ja det är helt exåsting att ha barnkalas! Jag brukar vara med o hjälpa mor min när min minsta syrra fyller år: Herregud haha. man får somna på soffan efteråt tror jag;)

2009-11-30 @ 12:03:11
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0